• יו"ר: פרופ' חגי לוין
  • מזכיר האיגוד: ד"ר ערן קופל
  • גזבר: פרופ' נדב דוידוביץ'
  • חברת ועד: ד"ר מאיה לבנטר-רוברטס
  • חברת ועד: ד"ר מיכל ברומברג
  • ועדת ביקורת: ד"ר עמוס מור, פרופ' אילנה בלמקר, פרופ' ליטל קינן בוקר
חדשות

פרופ' גדי רנרט מ"כרמל" הרצה ב"מאיו קליניק" על רפואה מותאמת אישית

פרופ' רנרט, המפעיל בישראל פרויקט נסיוני להטמעת רפואה מותאמת אישית במרפאות ה"כללית", הרצה בנושא זיהוי גורמי סיכון גנטיים לתחלואה כרונית

פרופ' גדי רנרט, מנהל המחלקה לרפואת הקהילה ואפידמיולוגיה ב"כרמל" ומנהל התכנית לרפואה מותאמת אישית ב"כללית", בהרצאה ב"מיו קליניק"

פרופ' גדי רנרט, מנהל המחלקה לרפואת הקהילה ואפידמיולוגיה במרכז הרפואי כרמל בחיפה, המנהל גם את התכנית לרפואה מותאמת אישית בשירותי בריאות כללית, הרצה בכנס שקיים המרכז הרפואי "מאיו קליניק" ברוצ'סטר, מדינת מינסוטה בארה"ב. המרכז האמריקאי מפתח תכניות להטמעת רפואה גנומית (מותאמת אישית) במקביל לשירות הרפואי השגרתי שלו.

פרופ' רנרט מפעיל בישראל פרויקט נסיוני להטמעת הרפואה המותאמת אישית במרפאות שירותי בריאות כללית. הוא הוזמן להרצות על הניסיון העשיר שנצבר בזיהוי גורמי סיכון גנטיים לתחלואה כרונית ובזיהוי גורמים גנטיים המשפיעים על פעילות תרופות שונות הניתנות למחלות כרוניות.

פרופ' רנרט: "השימוש במידע גנטי על מנת לשפר את איכות הרפואה הוא בשנים האחרונות גישה מובילה בעולם ובמחלות מסוימות כבר הוכח שגישה זאת גם עשויה להוביל למניעה או לגילוי מוקדם של מחלות לצד שיפור בטיפול ובהימנעות ממתן תרופות שאינן מועילות או אף מזיקות".

הרצאת פרופ' רנרט הועברה בשידור חי גם לקמפוסים של שני מרכזים רפואיים בפניקס, מדינת אריזונה ובפלורידה.

נושאים קשורים:  פרופ' גדי רנרט,  בית החולים הכרמל,  רפואה מותאמת אישית,  חדשות,  מיו קליניק
תגובות