מינויים

ד"ר איווטה מינצמן מונתה למנהלת בנק הדם של בית החולים כרמל

חברי הנהלת בית החולים העניקו בהפתעה את כתב המינוי לתפקיד לד"ר מינצמן, מומחית ברפואה פנימית ובהמטולוגיה

ד"ר איווטה מינצמן, מנהלת בנק בדם ב"כרמל". צילום: דוברות בית החולים

ד"ר איווטה מינצמן מונתה למנהלת בנק הדם של בית החולים כרמל בחיפה. ד"ר מינצמן תיכנס לתפקידה כמנהלת בנק הדם בכפיפות למנהל המכון ההמטולוגי של בית החולים, ד"ר מאיר פרייס.

ד"ר מינצמן למדה רפואה בגיאורגיה והתמחתה ברפואה פנימית, עלתה לישראל בשנת 1996 והתמחתה בהמטולוגיה. עבדה במחקר בבית החולים בני ציון וכרופאה פנימאית בכירה בבית החולים גליל-נהריה. בשנת 2012 הגיעה ל"כרמל" ועבדה בחדר המיון כרופאה פנימאית בכירה ובהמשך הצטרפה לצוות המכון ההמטולוגי של בית החולים.

באירוע מרגש הפתיעו מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג וחברי ההנהלה יחד עם מנהל המכון ההמטולוגי ד"ר פרייס את ד"ר מינצמן והעניקו לה את כתב המינוי. "הכרתי את ד"ר מינצמן לפני מספר שנים ופגשתי אישה מאוד חרוצה, ישרה שעובדת קשה", אמר ד"ר פרייס. "ראיתי את הרצינות שלה ושאצלה המטופלים והחולים נמצאים תמיד במקום הראשון, ואני משוכנע שהיא תעשה את תפקידה כמנהלת בנק הדם בצורה טובה ביותר".

במסגרת תפקידה תהיה אחראית ד"ר מינצמן על הצד הקליני של בנק הדם.

היא תעבוד בצמוד עם מעבדת בנק הדם בניהולה של ד"ר מעיין שיינר. המעבדה מקבלת דגימות דם מכל המחלקות מעבדת אותם ומכינה את המנות לצורכי בית החולים.

"אני מאמינה ורוצה לקדם את בנק הדם לטובת כלל צוותי בית החולים", אמרה ד"ר מינצמן, "ובמיוחד במחלקות הפנימיות. אני רוצה להגביר את המודעות להכיר את בנק הדם לדור הצעיר ולתת את השירות הכי מהיר והכי טוב".

מנהל בית החולים "כרמל" ד"ר גולדברג בירך את ד"ר מינצמן על המינוי ואמר: "מנהלת בנק הדם הוא תפקיד מאתגר וחשוב ביותר לכולנו, ואני בטוח שיחד עם ד"ר שיינר תובילו את בנק הדם למקומות טובים ומוצלחים עבור כלל בית החולים".

נושאים קשורים:  ד"ר איווטה מינצמן,  בנק הדם,  בית החולים "כרמל",  ד"ר מאיר פרייס,  מינוי,  חדשות
תגובות